Milena Czarnik

Choreografka. W latach 1993-2000 była aktorką i tancerką gdańskiego Teatru Dada von Bzdülöw. Brała udział w wielu warsztatach oraz festiwalach międzynarodowych ( Austria, Holandia, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Dania) oraz polskich (Warszawa, Gdańsk, Bytom, Kalisz, Poznań, Łódź, Kraków, Kłodzko). W latach 1997-2004 współpracowała z Teatrem Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni oraz z gdańskim Teatrem Patrz Mi Na Usta Krzysztofa Leona Dziemaszkiewicza. Od 2000 roku, jako niezależna tancerka i choreografka realizuje własne projekty sceniczne i plenerowe oraz pracuje przy produkcji wideoklipów oraz pokazów mody.

Od 2005 pracuje jako choreografka w teatrach dramatycznych. Współpracuje m.in. z Moniką Strzępką (Dziady. Ekshumacja i Śmierć Podatnika Pawła Demirskiego w Teatrze Polskim we Wrocławiu, Był sobie POLAK, POLAK, POLAK i diabeł… i Diamenty to węgiel który wziął się do roboty Pawła Demirskiego w Teatrze Dramatycznym w Wałbrzychu, Opera gospodarcza dla ładnych pań i zamożnych panów Pawła Demirskiego w Teatrze Dramatycznym im. Jana Kochanowskiego w Opolu), Justyną Łagowską (Pamięć Rutki w Teatrze Dzieci Zagłębia w Będzinie, Balladyna.Wojna wewnętrzna w Teatrze Polskim w Bydgoszczy) oraz Marcinem Czarnikiem (Co gryzie Gilberta Grape’a w Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Od 2017 roku jest członkiem Grupy Tartak z Łodzi (Upadłe miasto reż. Jacek Jabrzyk, 2017).