Jak to jest być rzeczą?
Warsztaty Justyny Wielgus
Rzecz uwzględnia również przedmioty, które „ani nie są fizyczne, ani rzeczywiste”. Obok tak oczywistych obiektów, jak samochód czy dzban, zalicza się więc do nich smoki i jednorożce, atomy i gwiazdy.
Graham Harman
W czasie lekcji spróbujemy odpowiedzieć na następujące pytania: Jaką zbiorowość tworzy człowiek z przedmiotem, rzeczą? Dlaczego przedmioty pozostają zarówno w polu widzialności, jak i niewidzialności? Jakie relacje i napięcia tworzy człowiek z innymi „nieludzkimi” obiektami, z którymi dzieli przestrzeń?
Data | Czas | Tytuł | Miejsce | Wstęp |
---|---|---|---|---|
10 czerwca 2019
, 17:00-20:00
|
17:00-20:00 |
Jak to jest być rzeczą?dla młodzieży od 14. roku życia i dorosłych
|
Zespół Szkół Specjalnych nr 89 w Warszawie | Brak wolnych miejsc |