Zespół Szkół Specjalnych nr 89 w Warszawie Mapa Google ul. Skaryszewska 8 Zobacz też 25.04.2019 spotkanie z udziałem młodzieży między 14. a 19. rokiem życia Prawo do szkoły Czyja jest szkoła? Kto projektuje szkoły? Kto pisze podstawy programowe i podręczniki? Kto ustala regulaminy, plany lekcji... 24.04.2019 warsztaty dla nauczycielek i nauczycieli oraz osób pracujących z młodzieżą ze starszych klas szkół podstawowych i średnich Krytyczne myślenie Zewsząd docierają do nas informacje, które wywierają na nas wpływ. Kształtują nasze poczucie normy, nasz sposób patrzenia... 24.04.2019 warsztaty dla nauczycielek i nauczycieli oraz osób pracujących z młodzieżą ze starszych klas szkół podstawowych i średnich Trudne tematy Szkoła nie jest miejscem wyizolowanym z życia społecznego. Uczniowie i nauczyciele przynoszą ze sobą poglądy dotyczące... 24.04.2019 warsztaty dla nauczycielek i nauczycieli oraz osób pracujących w szkołach podstawowych i średnich Równość płci Dziewczynki są dobre z polskiego, a chłopcy z matematyki. W przedszkolu pracują „panie przedszkolanki”,... 24.04.2019 warsztaty dla nauczycielek i nauczycieli oraz osób pracujących z młodzieżą ze szkół podstawowych Różnorodność Funkcjonujemy w różnorodnym świecie – klasowo, kulturowo, religijnie, etnicznie, społecznie. Reprezentujemy różne typy rodzin,... 24.04.2019 Przestrzeń bez końcaOprowadzanie dla grup szkolnych 24.04.2019 INSTALACJA, MIEJSCE Przestrzeń bez końca otwarcie: 30 maja, 18.00 31 maja – 30 czerwca (wtorek – niedziela), 12.00–20.00 Zespół Szkół Specjalnych nr 89,... 24.04.2019 Panel dyskusyjny: Tomasz Szkudlarek, Maria Mendel Edukacja teraz! Pedagogiczna myśl słaba, no future i zwrot ku przeszłości Nowoczesny projekt edukacji jest ze swojej natury progresywny, zakłada wychowanie dla przyszłości. Splata się on jednak... 24.04.2019 Warsztaty Agnieszki Kryst Ruch empatyczny W czasie lekcji będziemy odkrywali zależności poruszającego się ciała względem zdolności do współodczuwania. Poprzez... 24.04.2019 Warsztaty Sebastiana Świądera Klasa dźwięków współodczuwanych Kompozytorzy wykształcają w sobie niezwykłą umiejętność wsłuchiwania się w wyobraźnię i nastrój innych osób,... 24.04.2019 Warsztaty Magdaleny Sendor Mediacja – sposób na dobre relacje Jak wspierać dzieci i młodzież w rozwiązywaniu konfliktów bez przejmowania odpowiedzialności w ich imieniu? Potrzebne... 24.04.2019 Warsztaty Celi Sobolewskiej i Martyny Peszko Usiądźmy! Siddha znaczy dosłownie „owocny”, „spełniony”, „mistrz”. W medytacji praktykujemy rodzaj mistrzowskiego skupienia, bycia... 24.04.2019 Warsztaty Barbary Lityńskiej, Mai Kowalczyk, Justyny Sobczyk, Marty Stańczyk, Piotra Szwenda i Justyny Wielgus Architektura relacji Inspiracją dla warsztatów jest praktyka choreografa i pedagoga Alito Allesiego, której główną ideą jest łączenie... 24.04.2019 Warsztaty Justyny Wielgus Jak to jest być rzeczą? Rzecz uwzględnia również przedmioty, które „ani nie są fizyczne, ani rzeczywiste”. Obok tak oczywistych obiektów, jak samochód... 24.04.2019 Warsztaty Ty Downie! Ty Downie! – to jedna z najczęstszych obelg stosowanych przez młodzież i dzieci w szkołach. Warsztaty skupią się... 24.04.2019 Przestrzeń bez końcaOprowadzanie Agaty Siwiak 24.04.2019 Przestrzeń bez końcaOprowadzanie Marty Michalak bez ograniczeń wiekowych 24.04.2019 prowadzi: Anna Majewska Przestrzeń bez końcaOprowadzanie dla młodzieży i dorosłych 24.04.2019 Przestrzeń bez końcaOprowadzanie Justyny Sobczyk bez ograniczeń wiekowych 24.04.2019 Przestrzeń bez końcaOprowadzanie Agaty Kiedrowicz dla młodzieży i dorosłych 24.04.2019 Przestrzeń bez końcaOprowadzanie Anny Majewskiej bez ograniczeń wiekowych 24.04.2019 Wykład Joanny Berendt Świat empatii według Marshalla Rosenberga Marshall Rosenberg pytał: Chcesz mieć rację czy relację? Twoje słowa mają być jak okna, czy jak mury? Joanna Berendt przybliży... 24.04.2019 Warsztaty Emilii Kulpy-Nowak Do mocy bez przemocy Gdy wokół nas wiele się dzieje, może być trudno znaleźć swój własny głos, wsłuchać się w niego i zaufać sobie.... 24.04.2019 Warsztaty Cztery kroki do porozumienia Lekcja Cztery kroki do porozumienia ma na celu wprowadzenie uczestników i uczestniczki w zasady Porozumienia bez...